Õpetajate õpiränded
"Encouraging Creative Thinking" 2.-7. oktoober Prahas õp Kristi Jaanus ja Liisi-Triin Siimenson
"Happy Teachers Make Great Students: The Psychology of Teaching" 8-15. oktoober Dubrovnikus õp Mari Sildnik ja Kirsti Kadaja-Prodanets
Ljubljana 26.03-1.04 "STEM for Primary and Secondary School Children" Kristiina Raja ja Ariana Rooba
Blogi saab lugeda siitlink opens on new page
Edinburgs Academy Erasmus+ projekt; Abistav käsi heaolu loomiseks.
Kõik projekti tegevused ja tööd on seotud 5 erineva alateemaga, millest koosneb meie Erasmus+ projekt pealkirjaga „Abistav käsi heaolu loomiseks“. Projekti peamiseks eesmärgiks on saavutada pikaajaline muutus meie õpilaste käitumises ning koolide väärtustes. Kõige tähtsamaks oleks, et meie õpilased saaksid neid teemasid käsitledes hea kogemuse, tehes seda koos oma eakaaslastega teistest Euroopa koolides: Šotimaa – Eesti – Hispaania – Holland. Projekti kestus 2019-2022.
Vahemere Dieet (Hispaania)
Tähelepanu on tervislikel toitudel ja jookidel, erinevatel hommikusöökidel ning oliiviõli kasulikkusel.
Me tähistame selle teema lõpuleviimist tervisliku Euroopa hommikusöögiga koos soovitustega igast riigist.
Liiguta oma tuju (Holland)
Me keskendume aktiivsele tegevusele ja erinevatele harjutustele.
Me õpime uusi mänguväljaku mänge ja võtame nelja kooliga koos vastu tervislikke väljakutseid.
Vaimne Heaolu (Šotimaa)
Esiplaanil on meie emotsioonid ja õpilased õpivad, kuidas neid ära tunda ning töötavad välja strateegiad tervisliku tasakaalu saavutamiseks.
Mängud ja meditatsioon on näited viisidest, kuidas saab jagada kogemusi koolide vahel.
Mõtle Homsele (Eesti)
Me leiame viise, kuidas hoolitseda looduse eest, vähendada prügi ning nautida looduses olemist. Õpilased tegelevad taaskasutusega. Tulevik on nende käes!
Euroopa Liit (Kõik)
Õpilased saavad teada, kuidas Euroopa Liidus olemine mõjutab nende heaolu.
Brexit mängib suurt rolli muutuste uurimises kõigi meie jaoks järgneval aastal.
Projekti lõpus teevad kõik neli kooli koos viimase ühistöö, millega näidatakse õpitut.